עיסוי אירוטי

חשיבות הפנטזיה במערכת היחסים הזוגית

פנטזיות יכולות לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. אלו יכולות להיות פנטזיות מילוליות, פנטזיות המתבטאות במשחקי תפקידים ופנטזיות מיניות המתבצעות באקטים מיניים. ומה שעבור אחד הוא פנטזיה, עבור אחר הוא דבר סטנדרטי. אבל איך שלא נסתכל על זה פנטזיות הן דבר חשוב במערכת היחסים הזוגית. גברים שאינם מצליחים להגשים את הפנטזיות שלהם במסגרת מערכת היחסים הזוגית, פונים לעזרתן של נערות ליווי ברמת גן. אבל האמת שכדאי שתתאמצו בשביל להביא את הפנטזיה אל תוך חיי הזוגיות. זה יעשה לכם טוב. הבילוי עם נערות הליווי יכול להיות רק תוספת אקסטרא בשביל הגיוון.

למה הפנטזיה כל כך חשובה

הפנטזיה נמצאת בכל מפגש מיני בחיינו. גם כאשר אנו שולחים הודעות טקסט מפלרטטות, אנו בעצם מתחילים לבנות את הפנטזיה שלנו, והן משפיעות על הדינמיקה בחדר המיטות. גם אם אין בהודעות הסקס שלנו משהו יוצא דופן, הן עדיין פנטזיה. הן מציתות את הדמיון ומכינות את הקרקע. רק הבעיה היא שאנו מגבילים אותן לדברים סטנדרטיים. אבל זוהי עדיין פנטזיה.

על פי הסקסולוגים פנטזיה היא הדרך להגביר את הגירוי ולחזק את האורגזמה. מבחינה ביולוגית, אבר המין המרכזי הוא בסופו של דבר המוח האנושי. ואותו איננו מגרים באמצעות ליטופים ומגע. וכאן הפנטזיה נכנסת לפעולה, היא מה שמאפשר לנו ליצור את הגירוי המוחי הנכון.

אחת הבעיות היא שזוגות אינם מפתחים את הדמיון המיני שלהם בצורה משותפת וחבל. נסו לחשוב על הפנטזיה כסיעור מוחות. אולי זוהי פרקטיקה שאתם מכירים ממקום העבודה, אך נסו לדמיין שאתם מיישמים אותה ביחסי המין. כך אתם יכולים לבנות את הדמיון המשותף.
הפנטזיה מאפשרת למוח שלנו לנסות סצנות שונות. ואנו זורמים עם הגירוי שנוצר לנו במוח ובהתאם לכך מיישמים זאת ביחסי המין. כך אנו יכולים להבין מה אנו באמת רוצים בחדר המיטות. ומכן נגזר שאם איננו זורמים עם הפנטזיות אנו מגבילים את עצמו ולא מאפשרים לעצמנו לבטא את המיניות בדיוק כפי שאנו רוצים בתת המודע שלנו. בניית הפנטזיה והגשמתה יכולה להיות המסלול הבטוח לחיי מין מרגשים ומספקים. ואין ספק שדמיון משותף ופיתוח הפנטזיה יתרמו ליחסי המין.

אולי גם תאהב