עיסוי אירוטי

מחזור זה כל הסיפור

מיחזור הוא חלק חשוב בסיוע לסביבה שלנו ובשמירה על משאבי הטבע. זה מפחית זיהום ופסולת, כמו גם מתן מקור של חומרי גלם שניתן להשתמש בהם לייצור מוצרים חדשים. למרות שמיחזור אולי לא נראה כמו עניין גדול, יש לו השפעה עצומה על כדור הארץ שלנו.

מיחזור – מהיכן מתחילים 

כדי להתחיל במיחזור, חשוב להבין את היסודות. הקטגוריות העיקריות של חומרים הניתנים למחזור הן נייר, פלסטיק ומתכת. נייר, פלסטיק ומתכת ניתנים למחזור אם הם נקיים וממוינים כראוי. סוגים אחרים של חומרים שניתן למחזר הם זכוכית, קרטון ואלקטרוניקה.

לאחר שמיינתם את המחזורים שלכם, הגיע הזמן להחליט לאן לקחת אותם. ברוב הקהילות יש מרכזי מיחזור המיועדים לטפל בחומרים ממוינים. אתה יכול גם למצוא תוכניות מיחזור לצד המדרכה והחזרה במקומות רבים. בחלק מהערים יש תוכניות חד-זרם, שבהן ניתן להכניס את כל החומרים הניתנים למחזור למיכל אחד.

בנוסף לחומרים שהוזכרו לעיל, חשוב לזכור גם את החשיבות של הפחתה, שימוש חוזר ותיקון פריטים. לדוגמה, אם יש לך פריט פגום כגון מכשיר חשמל או רהיט, נסה לתקן אותו במקום לזרוק אותו. זה יחסוך לך כסף ויעזור לך להימנע מלתרום לזרם הפסולת.

חשוב גם להיות מודעים לאילו סוגי פריטים לא ניתן למחזר. פריטים אלה כוללים קלקר, סרט פלסטיק ומוצרי נייר מצופים פלסטיק. ככלל, אם אינכם בטוחים אם ניתן למחזר משהו, טעו בצד הזהירות וזרקו אותו.

מיחזור הוא חלק חיוני בטיפול בסביבה שלנו. על ידי הקדשת זמן לפינוי הפסולת שלנו, אנו יכולים לחסוך משאבים טבעיים מהרס ולעזור להפחית את כמות הזיהום הנפלטת לאטמוספירה. אז בפעם הבאה שאתם עומדים לזרוק משהו, חשבו על מיחזור במקום. זהו צעד פשוט שיכול לעשות הבדל גדול. ולא לשכוח, גם את הקונדומים אחרי בילוי עם נערות ליווי במרכז יש למחזר. 

אולי גם תאהב