עיסוי אירוטי

כמה דברים בשביל לקחת את הסקס עוד צעד קדימה

אנו תמיד מחפשים איך לגוון ולחדש בחיי המין שלנו. לא צריך להמציא מחדש את הגלגל, ישנם דברים רבים שתוכלו לעשות. להלן כמה רעיונות, יתכן שאת חלקם כבר עשיתם, ואם לא עכשיו זה הזמן.

  1. סקס לאור הכוכבים – אולי לצאת לקמפינג באזור שומם בגליל, אולי בלילה בחוף הים ואפילו אם יש לגם גינה פרטית זה יכול להיות נחמד. איננו מדברים על משהו יוצא דופן עם מוטיב של סקס במקום ציבורי, ניתן לעשות זאת בפרטיות ובחסות החשיכה, אך זה באמת יביא חוויה קצת שונה.
  2. לראות מישהו אחר עם בת / בן הזוג – גם גברים וגם נשים עשויים להתרגש מלראות מישהו אחר עם בת/בת הזוג. איננו מדברים על בגידה המזוהה עם תחושות שליליות, אלא משהו בהסכמה. אתם יכולים לעשות זאת גם על פי הקונספט של היום אני, מחר את. למשל ניתן לצאת אל דירות דיסקרטיות בתל אביב ושם האישה יכולה לראות את בעלה מזיין נערת ליווי. זה נותן פרספקטיבה אחרת על הדברים, והאישה אפילו יכולה לעודד את הגבר ולהגיד לו איך לזיין.
  3. לקרוע ממנה את הבגדים – יש משהו מאוד מגרה בחייתיות הזו של הגבר שלא יכול לשלוט וקורע מהאישה את הבגדים. לא סתם אנו רואים זאת הרבה בסרטי הפורנו. הגברים נהנים להרגיש כמו חיות והנשים נהנות להרגיש נחשקות. רק תיזהרו לא לעשות זאת לאיזה פריט יקר שיגרום לבת הזוג לעשות לכם דרמה ולגרום לכם לשלם על קולקציה חדשה של ויקטוריה סיקרטס…
  4. להזדיין שאתם ב‘היי' – באופן כללי סמים וסקס זה לא הרעיון הכי טוב, בטח שלא באופן קבוע. יש הרבה שעושים זאת ולא מבינים מה הביג דיל. ובכן הטיפ הזה הוא לא בשבילכם. אך אלו שלא ממש נוהגים לעשן ירוק, עבורם זהו יכול להיות שינוי שגרה ותוספת ריגוש. אך אין לראות בדברים המלצה לשימוש בסמים.
  5. אתגר סקס – אם יחסי המין שלכם אינם בתכיפות גבוהה, תוכלו לנסות לקחת על עצמכם אתגר לשבוע אחד – סקס כל יום. לא רק שהסקס מהנה יכולות להיות לזה השפעות חיוביות ארוכות טווח על הזוגיות שלכם.

אולי גם תאהב