עיסוי אירוטי

איך לפתוח בלוג סקס

יש לך ניסיון מיני עשיר? חושב שהגולשים ישמחו לשמוע איך זיינת אתמול בחורה במועדון, או את הטיפים שלך לבחירת דירות דיסקרטיות בחולון? האמת שדי בטוח שיש לזה שוק. זה בדיוק מה שהגולשים מחפשים באינטרנט. בלוג סקס יכול להיות דבר פופולרי ואתה גם יכול ליהנות מעצם היצירה. אז מהיכן מתחילים?

הדבר הראשון הוא לבחור את הנישה. כדאי לבחור נישה שמעניינת אתכם ולהעניק לבלוג סגנון ייחודי משלו. המטרה היא לטפל קהל של עוקבים. אם כל פעם תזרמו לכיוונים אחרים, אתם תהיו כמו מסעדה שיום אחד מגישה המבורגר ויום אחד מנה טבעוניתככה לא ניתן לבנות קהל קבוע המבקר במסעדה. וזה בדיוק אותו הדבר בבלוג. אם אין לכם כוונה מסחרית אמתית, אתם יכולים להיות חופשיים לכתוב על מה שמעניין אתכם, אפילו אם אין זו נישה גדולה. 

הדבר השני שאתם צריכים לעשות זה להקים את האתר. תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות פלטפורמות וורדפרס, וזה אפילו בחינם ולא דורש ידע מקצועי. תצטרכו רק לרכוש דומיין וחבילת אחסון. ואם אינכם מתכוונים להעלות סרטונים לאתר, חבילת אחסון בסיסית תספיק. עליכם גם לבחור שם לאתר, וכדאי לבטא אותו בדומיין. חפשו אחר משהו מעניין אשר יכול לרמז על תחום הנישה של האתר. 

ולבסוף מגיע החלק הכי כיפי של יצירת התכנים. כאן יש לכם יד חופשית לכתוב על מה שבא לכם. אתם יכולים לקבל השראה מאתרים אחרים בארץ או בחול, או פשוט לכתוב על מה שבא לכם. לצורך הדוגמה דברים שיכולים לעניין את הגולשים יכולים להיות : טיפים הקשורים לבחירת נערות ליווי, מדריכי סקס מסוגים שונים, המלצות לבילויים, סיפורי סקס, פנטזיות, המלצות על סרטי פורנו ועוד. 

כדאי גם להשקיע בקידום הבלוג על מנת שתקבלו תנועה של גולשים. יצירת תוכן תעזור לכם, אך ישנם גם דרכים נוספות. תוכלו לנסות ליצור שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן ובלוגרים מוכרים. למשל חשבון של מישהו עם מלא עוקבים בטוויטר שיסכים להעניק לכם חשיפה או כתבות אורח בבלוגים אחרים. אפילו תוכלו להמליץ על הבלוג בפורומים העוסקים בסקס.  פשוט היו יצירתיים ותגרמו לאנשים לדעת עליכם. 

אולי גם תאהב