עיסוי אירוטי

טיפים למשחק מקדים

אנו רגילים תמיד לקבל טיפים לסקס, ובתור אחד מהטיפים תמיד אומרים לנו להשקיע במשחק מקדים. אך בעוד מדגישים לנו את חשיבותו של המשחק המקדים, אף אחד לא מספר לנו איך לעשות זאת נכון. הפעם נביא לכם כמה טיפים עבור המשחק המקדים. תוכלו ליישם אותם הערב כאשר תבלו עם האישה בדירות דיסקרטיות בבאר שבע. 

  1. לתקשר – אחד הדברים הכי חשובים במשחק מקדים הוא התקשורת בין בני הזוג. היא לא חייבת להיות מילולית, למרות שתקשורת מילולית היא חלק מהעניין. עליכם ללמוד ולהבין מהם הצרכים והציפיות של כל אחד מהצדדים. כיצד כל אחד מרגיש לגבי פעולות מסוימות. זה ישפר מאוד את הביצועים גם במשחק המקדים וגם ביחסי המין. 
  2. משחקי טמפרטורות – חום וקור משפיעים מאוד על הגירוי העצבי והתחושות שלנו, וכדאי ליישם זאת אל תוך המשחק המקדים. אתם יכולים למשל להוסיף קוביות קרח או שמן חמים. ישנן אפילו נרות מיוחדים המאפשרים לכם ליהנות משעווה חמה. 
  3. סקסטינג – המשחק המקדים לא חייב להתחיל כאשר אתם כבר במיטה, הוא יכול להתחיל עוד שעות קודם עם הודעות סקסטינג מחרמנות היוצרות ציפייה והתרגשות. אתם אפילו יכולים לשלוח אחד לשני תמונות.
  4. מקלחת חמה – המשחק המקדים יכול להתחיל במקלחת חמה משותפת. ואם יש לכם ג‘קוזי אז יכול להיות נהדר. לא רק עבור המשחק המקדים, אפשר גם לזרום ליחסי מין בתור הג‘קוזי. למים החמים השפעה מרגיעה. 
  5. קחו את הזמן – אינכם צריכים למהר לפשוט את הבגדים, גם הלבשה תחתונה היא דבר מגרה. אתם יכולים לאט לאט להתפשט במהלך המשחק המקדים. קחו את הזמן בלי לחץ. זוהי הזדמנות להזכיר לגברים שכדאי גם לכם להשקיע בהלבשה תחתונה סקסית ולא להשאיר זאת רק לנשים. 
  6. אל תתמקדו אך ורק באברי המין – במהלך המשחק המקדים עליכם לחקור את הגוף. ישנן נקודות שונות וצורות גירוי שונות אשר יכולות לגרום להנאה. לא צריך למהר להתעסק באיברי המין. 
  7. הפכו זאת לחוויה של כל החושים – לא רק חוש המישוש בא לידי ביטוי. אתם צריכים לחשוב על גירוי כל החושים. ניתן לעשות זאת באמצעות שמנים ארומטיים ואפילו גירוי של חוש הטעם באמצעות שוקולדים. ולא נשכח מוזיקה נעימה. 
  8. השתמשו בצעצועי מין – לפני שאתם מגיעים לחדירה, ניתן לשדרג את המשחק המקדים בעזרת צעצועי מין. ישנו מגוון גדול של צעצועים המתאים גם לגברים וגם לנשים. תוכלו לענג ולפנק אחד את השני. 

אולי גם תאהב