עיסוי אירוטי

בובות מין מעולם הפנטזיה

אולי זה נטפליקס וכל סדרות הפנטזיה, ואולי זה משהו אחר – אבל נראה שיש לנו משיכה לעולם הפנטזיה בו מסתובבים יצורים מיתולוגיים. ומצד שני תמיד יש לנו פנטזיות מיניות. וכמובן יש כאלו שאוהבים לשלב בין השניים. ועל מנת לחיות את הפנטזיות ניתן להשתמש בתחפושות ואביזרים, ולמען האמת הדבר מאוד מומלץ. אבל יש מי שלקח זאת צעד אחד קדימה.

לאחרונה הופיעו בשוק בובות מין יוצאות דופן. גופן נשי וכולל את כל מאפייני הגוף הנשי, אך שימו לב לפרט מעניין. אילו אינן נשים רגילות, אלא אלפיות מעולם האגדות – כאלו עם אוזניים מחודדות ממש כמו הסדרות בנטפליקס. 

האמת שהדבר הזה קצת הפתיע אותנו, בדיוק אחרי שחשבנו שראינו הכל. אנו מאוד פתוחים בכל הנוגע למין בכל צורה, וגם לגבי השימוש בבובות מין. אך בדרך כלל אנו נוהגים לשאול את הגברים מה הם מעדיפים – לבלות עם נערות ליווי או דירות דיסקרטיות בחיפה קריות והצפון, או לבלות עם בובת מין. בדרך כלל התשובה היא מיידית – הגברים מעדיפים נערות ליווי. וגם לא צריך להסביר למה. אך כאשר אנו שואלים גברים האם האם הם ירצו לזיין נערת ליווי או בובה אלפית, אנו חייבים להגיד שהם מקדישים לכך כמה שניות של מחשבה.. ואולי גם מריצים כמה תרחישי פנטזיה בראשם. 

בובה שעושה הכל

תראו, אנו לא יודעים מה אתם מדמיינים בראשם, אבל אנחנו ראינו את הבובה. קודם כל יש לה שם – קוראים לה ג‘סלין. ומסתבר שהיא די שובבה ויש לה חזה מרשים עם קאפ D. היא שוקלת שלושים קילוגרם, כך שבאמת ניתן להרגיש אותה בתנוחות שונות. היא תוכננה לבצע את כל התנוחות – מין אוראלי, וגינאלי ואנאלי, כך שתוכלו לזיין את האלפית בכל החורים. 

היא עשויה מחומרים סופר ריאליסטיים. אבל עכשיו פרט קטן שעשוי לצנן לכם את ההתלהבות – מחירה הוא 2500 דולרים וזה אפילו לא כולל משלוח. כך שאם חשבתם אולי לנסות, עכשיו אתם מבינים שבסכום הזה תוכלו לבלות עם נערות ליווי בשלוש השנים הקרובות. וחוץ מזה, אתם גברים שאוהבים לגוון. אז יכול להיות שלילה אחד או שניים זה יהיה שינוי מדליק. אך בסופו של דבר תרצו משהו חדש, ואת זה רק נערות ליווי מעניקות.

אולי גם תאהב