עיסוי אירוטי

היתרונות של אוננות

אוננות היא פעילות מהנה. אנו הגברים מגלים זאת בגיל צעיר, ולעולם לא מפסיקים לאונן. גם כאשר יש לנו בנות זוג וגם כאשר אנו מזיינים בדירות דיסקרטיות בקריות. אוננות לא באה במקום סקס, וסקס לא בא במקום אוננות.חשוב מאוד לעסוק בשני הדברים. והאמת שלאוננות יש הרבה מאוד יתרונות.

למה כדאי לכם לאונן

אוננות היא פעילות מינית טבעית ובריאה שיכולה לספק יתרונות רבים לגברים. הנה כמה מהיתרונות של אוננות לגברים:

1. הפגת מתחים: אוננות יכולה לסייע בהפחתת מתח וחרדה על ידי שחרור אנדורפינים, שהם כימיקלים טבעיים לחיזוק מצב הרוח במוח. זוהי פעילות טובה ונחמדה להפיג את הלחצים לאחר יום עבודה.

2. שינה משופרת: אוננות יכולה לעזור לגברים להירדם מהר יותר ולישון טוב יותר בשל שחרור האנדורפינים וההרפיה שהיא מספקת. רבים סובלים מחוסר שינה, וזה גורם לבעיות בריאותיות ונפשיות רבות. תתפלאו איך פורקן מהיר לפני השינה יכול לעזור לכם. במקום לנסות כל מיני תרופות, פשוט תביאו ביד.

3. שיפור בתפקוד המיני: אוננות יכולה לעזור לגברים לשפר את התפקוד המיני שלהם על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שיכול לעזור עם הפרעות זיקפה ושפיכה מוקדמת. פשוט תחשבו על האוננות כסוג של תרגול ודרך לשמור על הכושר.

4. בריאות הערמונית: אוננות יכולה לסייע בהפחתת הסיכון לסרטן הערמונית על ידי שטיפת רעלים והפחתת הצטברות נוזלים בבלוטת הערמונית. אף אחד מאיתנו לא רוצה סרטן, וקל מאוד להימנע ממנו. פשוט להקפיד לאונן באופן קבוע.

5. חקר עצמי: אוננות יכולה לעזור לגברים ללמוד על גופם וההעדפות המיניות שלהם, מה שיכול לשפר את החוויות המיניות שלהם עם בני זוג. מומלץ מאוד לחקור את גופכם בלי להתבייש ולגלות את כל פוטנציאל ההנאה.

6. שיפור במצב הרוח: אוננות יכולה לעזור לשפר את מצב הרוח ולהפחית תסמיני דיכאון על ידי שחרור אנדורפינים והפחתת מתח.

באופן כללי, אוננות יכולה להיות פעילות בריאה ומועילה לגברים. עם זאת, חשוב להקפיד על הרגלים בטוחים והיגייניים, כגון שטיפת ידיים וצעצועי מין לפני ואחרי השימוש, כדי למנוע התפשטות של זיהומים. מעבר לזאת אתם יכולים ליהנות חופשי.

 

אולי גם תאהב