עיסוי אירוטי

השינויים המבורכים ביחס שלנו למיניות

במהלך השנים השתנה מאוד היחס שלנו לנושא המיניות. בעשורים האחרונים הוא התפתח מאוד בצורה חיובית. יש לנו פתיחות גדולה יותר לנושאים שפעם נחשבו לטאבו. היום אנו חיים בעידן שבו יש מקום לכל העדפה מינית וכמעט כל פעילות מינית נחשבת ללגיטימית. דברים שפעם לא העזנו לדבר עליהם, הם היום נושא בשביל לכתוב עליו בבלוג.

זה יותר אצלנו את הרושם כאילו זהו מסלול שתמיד מתקדם קדימה, אך לצערנו לא תמיד זה כך. היו גם תקופות שונות בהיסטוריה בהן המיניות פרחה במקומות שונים בעולם, כמו למשל בברלין ערב עלייתם של הנאצים לשלטון. אבל בסוף עשתה אחורה פנה… נקווה שזה לא יקרה לנו עכשיו.

אז אילו שינויים התרחשו ביחס שלנו למיניות? להלן כמה דוגמאות:

  1. מין אוראלי – מין אוראלי הוא חלק בלתי נפרד מיחסי המין. אך מי שמתחת לגיל ארבעים יתקשה להאמין כי לא תמיד היה כך. בעבר המין האוראלי נחשב לטאבו וגברים רבים חלמו על זה, אך הדבר נחשב למגונה מאוד ובפועל זה היה להם חסר. המין האוראלי יצא מהארון באופן מאוד מפתיע, בעקבות נשיא אמריקאי שעשה זאת במשרדו עם אחת המתמחות. נשאיר את הסיפור על מוניקה לוינסקי וביל קלינטון לפעם אחרת.
  2. אינפנטיליזם פראפילי – אם פעם היו מספרים לנו על גבר שאוהב ללבוש חיתולים של תינוק במהלך האקט המיני, היינו חושבים שהוא צריך בדיקה פסיכיאטרית. אך מסתבר שהיום ישנה תרבות שלמה סביב ההתנהגות הזו, והיא שכיחה יותר בקרב גברים. לא רק שהם אוהבים ללבוש חיתולים, הם אוהבים לשלב התנהגות אינפנטילית ביחסי המין שלהם.
  3. בילוי עם נערות ליווי – היום כל גבר מבלה מידי פעם בדירות דיסקרטיות בחיפה ומדבר על כך בחופשיות עם החברים שלו. אבל בעבר זה ממש לא היה כך. לא הייתה הפרדה ברורה בין זנות לבין שירותי ליווי וזה נחשב לבילוי זול המשלב אלמנטים של ניצול וכפייה. ואלו שעסקו בזה גם לא ממש היו נשים אטרקטיביות. היום מדובר בבילוי לגיטימי הניתן ברמה הגבוהה ביותר. במקרים רבים על ידי נשים משכילות או כפי שאומרים מבית טוב. לצערנו הרב הסטיגמה עדיין נוכחת, אבל סטיגמה ומציאות לחוד.

אולי גם תאהב