עיסוי אירוטי

דברים שלוקחים לכם את החשק המיני

מאחורי הרשימה הזו אין שום דבר מדעי. אבל זה לא אומר שהיא לא נכונה. אלו הם הדברים שפשוט מוציאים לי את החשק לזיין ואני יודע שאני גם לא היחידי.

  1. שערות בבית השחי – לא מבין בפמיניזם וזה לא קשור לזכויות האישה. לא אומר לאף אחת שהיא חייבת לגלח את השערות בבית השחי, שתעשה מה שהיא רוצה. אבל במיטה שלי החוקים שלי, ואם יש לבחורה שערות בבית השחי שלא תיכנס; זה עושה לי חשק להקיא ואת מצב שני מזיין.
  2. לשמוע על הזין של האקס שלך – זה מדליק אותנו שבחורות מספרות לנו על זיונים ומדברות על סקס. אבל אנחנו לא מחפשים תחרות, אנחנו יודעים שאנחנו הכי טובים. את יכולה לספר לנו איך את אוהבת שעושים לך, אבל לא מעניינת אותנו לשמוע מה אהבת שהאקס שלך עשה לך. אני לא משווה אותך לנערות ליווי בחיפה , אל תשווי אותי לאקס.
  3. ריח של זיעה – שלא תתבלבלו אני אסביר את זה היטב. כאשר הזיון לוהט ומתחילים להזיע, זה דווקא מדליק אותי. אבל בחורות עם ריח של זיעה ממש לוקח לי את החשק. אם הייתי אוהב ריח של זיעה הייתי מזיין גבר.
  4. בחורות שלא מגלחות את הכוס – אני יודע שלא כולם שותפים לזה, אבל אני ממש לא בעניין של בוש פרוע. אני אוהב לראות במה אני מתעסק ואני רוצה את הכוס שלי מגולח. אם יש שערות זה בסדר, אבל שיהיו מסודרות יפה.
  5. זיפים – אם דיברנו על גילוחים, חשוב להקפיד לעשות אותם כמו שצריך. כאשר מסביב לכוס שלך יש זיפים קשיחים זה ממש גורם לזקפה שלי להתרכך.
  6. דרמה – אולי בראש הרשימה הייתי צריך לשים את הדרמה. אין משהו שמוריד לי את החשק לזיין יותר מאשר בחורות שעושות דרמה. לא רק שזה מוציא לי את החשק לזיין באותו הרגע, זה גם מוציא לי את החשק לזיין אותך בטווח הארוך.
  7. שאת מזרזת אותי – אמרתי לך שהמיטה שלי והחוקים שלי. אם לא בא להזדיין אז תישני אצלך במיטה. אבל שאני מזיין אני רוצה לעשות את כמו שצריך ואל תנסי לזרז אותי.

אולי גם תאהב