עיסוי אירוטי

כמה דברים שתרפיסטים רוצים שתדעו לגבי יחסי מין

כיום מקובל מאוד לפנות לטיפול מיני, דבר המשפר לאנשים רבים לשפר את ההנאה מיחסי המין, ולא לחיות עם בושה או חוסר סיפוק. יש כאלו שפשוט מבקרים בדירות דיסקרטיות בחיפה קריות והצפון, אפשר להגיד שגם זה סוג של טיפול מיני. אך כמובן שלא כל בעיה ניתן לפתור שם, ולפעמים צריך לפנות לטיפול.
הפעם מטפלים משתפים אותנו בכמה נקודות חשובות שהם תמיד צריכים לחזור ולהדגיש בפני המטופלים.

אתם צריכים להפסיק לחשוב על איך הסקס היה פעם – במשך החיים ישנם שינויים בגוף, והביצועים המינים שלכם כבר לא כמו שהיו. ואז באופן טבעי אנו מביטים בערגה אל השנים בהן הדברים היו אחרת. אבל זו היא הטעות הכי גדולה. במקום ליהנות ממה שיש עכשיו אתם מכניסים לעצמכם לראש מחשבות שלא יעזרו לחיי המין שלכם עכשיו. קבלו את שינויי הזמן והפיקו את המיטב מהמיניות שלכם. האופן שבו ניתן לחוות מיניות משתנה במשך השנים, אך עדיין ישנה הנאה וסיפור.

זה בסדר לשים את הצרכים המיניים שלכם במקום הראשון – ישנם מקרים רבים בהם אנשים מקיימים יחסי מין מתוך תחושת חובה לספק את הצרכים של בן הזוג. אך בפועל הם מרגישים כי זה לא מה שהם צריכים כרגע. האמת שהפתרון הזה אולי נשמע כשיא ההתחשבות באחר, אך בפועל היא רק גורמת נזק ומרחיקה. זה בסדר אם תשימו את הצרכים המיניים, או אי הצרכים, שלכם במקום הראשון.

אל תוותרו על חומרי סיכה, הם יכולים לחולל שינוי משמעותי – סקס לא אמור להיות כואב, אבל אם בת הזוג חווה כאבים במהלך יחסי המין. במקרים רבים כמה טיפות של חומר סיכה יכולות ליצור הבדלים של שמיים בארץ. זהו פתרון אידאלי לגיל המעבר וכמובן שניתן להשיג אותם בכל בית מרקחת.
צעצועי מין יכולים להביא לסקס טוב יותר – זוגות רבים משתמשים בצעצועי מין וכיום הדבר מקובל וגם זמין מאוד. אך מנגד ישנם זוגות שאינם מכניסים את הדברים הללו למיטה ופשוט חבל. אולי בגלל גישה שמרנית, או מבוכה. כדאי מאוד לנסות, וישנם סוגים שונים אשר יכולים להתאים לכל אחד.

אולי גם תאהב