עיסוי אירוטי

באיזה חדר בבית הדופק הכי חזק במהלך הזיון

במהלך הסקס הדופק שלנו עולה. אצל חלקנו זה לזמן קצר, ואצל אחרים זיון הוא פעילות אתלטית בכל דבר. אבל האם סקס בחדרים שונים יכול להשפיע על הדופק?

הדבר הראשון שחשוב להגיד הוא שכדאי לכם לצאת מחדר השינה. חשוב שתחקרו גם חדרים אחרים בבית. זה מוסיף גיוון ומאפשר לחוות תנוחות מין חדשות. בתקופת הקורונה, כאשר לא היה לנו שום דבר לעשות חוץ מלהיות בבית ולעשות סקס; מדענים החליטו לנצל את ההזדמנות בשביל לבצע כמה מדידות. הם הצמידו מכשירים למדידת הדופק ובדקו את הדופק במקביל לרישום החדר שבו התבצע הזיון.

התוצאות הראו כי חדר האמבטיה הוא המקום בו הדופק עולה לרמה הגבוהה ביותר. זוגות שהזדיינו באמבטיה הציגו דופק ממוצע של 121 פעימות לדקה, כ 73% יותר ממצב רגיל. אם אתם בעניין של סקס אתלטי ששורף קלוריות, אין ספק שחדר האמבטיה הוא המקום המתאים ביותר. ולא ידוע אם יש קשר בין דופק לבין הנאה, אבל כאשר הזוגות התבקשו לדרג את הזיונים, אלו שהתרחשו באמבטיה קיבלו את הציון הגבוה ביותר.

אם אינכם נוהגים לקיים יחסי מין באמבטיה, אז כנראה שזהו הזמן להתחיל. אפשר לעשות זאת עם בת הזוג, או כאשר אתם מבלים בדירות דיסקרטיות בקריות.

ולא רק חדר הרחצה

המקום השני שבו נמדד הדופק הגבוה ביותר הוא במרפסת. ואז זה אנחנו אוהבים, זה נשמע קצת קינקי עם נגיעות קטנות של סיכון שיראו אתכם. ואולי זו כבר אחת הסיבות מדוע הדופק שלכם עולה במרפסת. הדופק הממוצע שנמדד בזיונים במרפסת הוא 116 פעימות לב בדקה, ממש כמו ריצה קלה וקצרה.
והמקום בו הדופק הכי נמוך
המקום שבו בדרך כלל אתם מקיימים את יחסי המין, בחדר השינה, הוא המקום בו נרשם הדופק הכי נמוך. הממוצע הוא 108 פעימות לב בדקה.
המסקנה היא ברורה, לפעמים צריך לעזוב את הנוחות של חדר המיטות ולנסות מקומות אחרים בבית. ואולי לא רק בבית, אולי אפילו כדאי לעשות זאת לפעמים בחוץ. אולי בים, אולי בטבע, מה שבטוח זה שכך תוכלו לחוות חיי מין מרגשים יותר.

אולי גם תאהב