עיסוי אירוטי

סקס ומשחקי תפקידים

נכון שתמיד הייתה לכם את הפנטזיה לזיין את המפקדת מהטירונות? או אולי המורה מבית הספר? או אולי זו האישה שרוצה לשלוט על הגבר להתייחס אליו כאילו היא חוקרת משטרה קשוחה. משחקי תפקידים יכולים להיות תוספת מעולה לחיי המין, הם אפילו יכולים לאפשר לבני זוג ליהנות מתחושה של קיום יחסי מין עם אחרים, למרות שבפועל הם אינם עושים זאת. למשל תוכלו להעמיד פנים כי שניכם בוגדים בבני הזוג שלכם.

עד כמה הדברים הללו נפוצים? האמת שקשה לדעת, לא כולם מדברים על זה. נערות ליווי ברמת גן מספרות שדי הרבה גברים רוצים לשחק משחקי תפקידים, אך לא כולם מתמסרים לכל התהליך (למשל באמצעות תלבושות). אנו מאמינים כי גם אם לא מתבצע משחק תפקידים, עדיין בראש יתכן כי כל אחד מבני הזוג מריץ איזו פנטזיה בעולם משל עצמו. ועוד סיבה שגורמת לנו להאמין כי הדבר הוא שכיח, היא ההיצע הגדול של אביזרים ותלבושות בחנויות המין. כלומר נראה שיש לזה שוק.

גברים רבים מתלוננים כי בנות זוגן אינן פתוחות לכל מיני פנטזיות ודברים חדשים. אך האמת שכאשר מדובר במשחקי תפקידים, דווקא זוהי אחת הפנטזיות שהכי קל לקבל את שיתוף הפעולה. טוב, זה תלוי גם בכמה הזויה הבקשה שלכם. אבל באופן עקרוני ישנו סיכוי סביר שבת הזוג שלכם בעניין. היא צפויה להצטרף בהתלהבות ולא לעשות מזה עניין גדול.

אבל חשוב לדבר על הפנטזיה ובאמת לבחור באחת ששני בני הזוג מתחברים אליה. בסופו של דבר שני הצדדים נדרשים לשחק את התפקיד, ואם בת הזוג אינה בעניין או שאתה לא בעניין של הפנטזיה שלה, זה לא יעבוד; אלא אם כן היא למדה משחק ורגילה להיכנס לתפקידים. חשוב גם לקבוע את הגבולות ולא ליצור מצבים לא נוחים ולא נעימים.

ולבסוף אנו גם ממליצים לכם להשקיע באביזרים והלבוש. אלו הם הדברים שמסייעים לפנטזיה לרקום צורה מוחשית. אם החלטתם שאתם משחקים ברופא ומטופלת, חלוק רופאים וסטטוסקופ יסייעו לגלגל את הפנטזיה בצורה טובה יותר. למזלנו היום ניתן להשיג אינספור אביזרים ותחפושות.

אולי גם תאהב